Intershare har levert utleie og ressursstyringssystemer i tyve år. I 2021 ble det ny rekord med 38 nye lisenser. Av disse lisensene er hele 28 nye forretningsforbindelser for oss. En stor takk til alle våre kunder som anbefaler løsningene videre til kolleger og konkurrenter i markedene. Jo flere kunder på løsningene, jo mer effektiviserende funksjonalitet vil se dagens lys i årene som kommer.
Maksimal effektiv utleie og lønnsomhet har alltid vært viktige elementer for oss. Anslagsvis faktureres det for mer enn 4 milliarder norske kroner gjennom faktureringsrutinene i Onlet og Wincar, fra følgende bransjer og nisjer:
- Bilutleie & bilforhandlere (Wincar)
- Container & modul
- Entreprenør
- Flåtestyring av biler
- Lift & Maskinutleie
- Stillas & Forskaling
- Trafikksikring
Kommende år er det planlagt flere spennende lanseringer som vi håper vil effektivisere og optimalisere driften ytterligere. Her er en foreløpig overordnet oversikt over løsninger det planlegges å lansere:
- Onlet
- Ny kundeportal med avmelding (Januar)
- Bompasseringsmodul (Januar)
- Ny webkatalog med innlogging fra kundeportal
- Webshop (Onlinebooking)
- Integrasjon til Brønnøysund for firmaregistreringer
- Integrasjon til DigiQuip
- Integrasjon til SuperOffice
- Diverse andre moduler og effektiviseringer
- Wincar
- Bompasseringsmodul (api) (lansert desember 2021)
- Skadeloggmodul (lansert desember 2021)
- Bookingbekreftelse via web
- Sjekk Inn App
- Integrasjon til Nets
- Integrasjon til Sharebox
- Diverse andre effektiviseringer
Alle vi i Intershare ser frem til et fortsatt godt samarbeide i et helt nytt og spennende 2022!
- Berno
- Eirik
- Erik B
- Erik O
- Helge
- Hilde
- Jan
- Mariann
- Marianne
- Morten
- Pål
- Roy
- Tom